בעקבות אירועי 7.10 החברה הישראלית עוברת את המשבר הגדול ביותר שהיא ידעה מאז קום המדינה.  

מעבר לחטופים ולאבדות הקשות באותו היום ובלחימה אחריו, נוצרה שורה של משברים שידרשו זמן רב ומאמצים עילאיים בכדי להביאם על תיקונם.

בתקופה מורכבת ומאתגרת זו, בה כולם מגויסים לעשייה בכמה וכמה חזיתות, אנו בקולות מנסים להרים את הראש כלפי מעלה כדי לקבל אוריינטציה, להבין את המשמעות של אשר עובר עלינו, ולאגור כוחות והשראה להמשך העשייה.

 

תוכניות בעקבות ה 7.10
תהום ואופק

בין התאריכים 29.10.23–7.12.23, י״ד חשון – כ״ד כסלו תשפ״ד – קיימנו ששה שבועות של לימוד יומי קצר פתוח לקהל הרחב על ידי מנחי קולות בעבר ובהווה. הלימוד נגע בסוגיות השונות שמעסיקות אותנו סביב ההתמודדות עם האירועים הקשים – כגון ״גמישות וחוסן,״ ״תפילה כשאין,״ ״סמול-טוק בימי מלחמה,״ ״לחימה ומוסר,״ ו״תקוה״.

כל הסרטונים זמינים בערוץ היוטיוב שלנו כאן.

 

שמים וארץ

צוותים ברשויות המקומיות שאנשיהם.ן כורעים תחת נטל ההחזקה והתפעול של העורף. מעניקי עזרה אף הם זקוקים לעזרה, ולשם כך קולות מציע לצוותים חשובים אלה סדרות לימוד ״שמים וארץ״ במטרה לאפשר אויר לנשימה, עצירה מעיסוקי היום יום והטענות מחודשת בכוחות לקראת המשימות העומדות בפניהם.ן. הסדרות הינן ייעודיות, תפורות לפי הצרכים של כל צוות וצוות. מעבר לגיבוש הצוות וחיזוק שיתופי הפעולה ביניהם, הסדרות נוגות בסוגיות בוערות כגון: התנהלות בתנאי חוסר-ודאות, הצורך של אנשי הובלה לקבל סיוע, שליחות ומשמעות של עבודה, ועוד׳.

כבר בוצעו הסדרות הבאות:

  • התוכנית לצוות החינוך בעיריית באר שבע
  • התוכנית למנהלי קהילות במועצה אזורית עמק יזרעאל

 

סדרות נוספות:

  • התוכנית לצוותי חינוך, רווחה וקהילה במועצה אזורית מגילות ים המלח
  • התוכנית לצוות ההנהלה הבכיר במועצה אזורית עמק חפר
  • התוכנית לצוות ההנהלה הבכיר במועצה האזורית עמק הירדן
  • התוכנית לצוות ההנהלה במועצה המקומית כפר תבור