Search
Close this search box.

סיום תוכנית עמיתים לחברה הישראלית, מחזור 26

השבוע הסתיים המחזור ה-26 של תוכנית עמיתים לחברה הישראלית.
התברכנו בקבוצה מגוונת של אנשים ונשים ממגוון זהויות, השקפות ותפקידי מפתח בחברה – משרדי ממשלה, שלטון מקומי, מגזר עסקי ומפעלי תרבות ורוח.
השנה, חווינו אתגר משמעותי בהובלת התוכנית בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר. בהתאם, חלק נכבד מהמפגשים עסקו בהתעמקות בהשלכות החברתיות של אירועים אלה, בחיים בצל האובדן, הכאב, המלחמה והתקוה.
אחרי שנים רבות, הוספנו השנה לתוכנית מרכיב נוסף, בו כל אחת ואחד מחברי הקבוצה עברו תהליך של כתיבת מיזם אישי בליווי של לימודי חברותא עם בוגרות ובוגרים של תוכניות שונות קולות. הרעיון סביב הוספת מרכיב המיזם היה לאתגר את חברי הקבוצה לצאת מ”אזור הנחות” ולזהות חסרים, אתגרים או בעיות חברתיות שמניעות אותם לחשיבה ופעולה. הוספת מרכיב זה בתוכנית מעצימה את החיבור בין לימוד למעשה ומדגישה את יכולות ההשפעה והיוזמה של חברי הקבוצה בשילוב עם תכנים וערכים שעלו במהלך הלימוד בתוכנית.
המפגש החגיגי התקיים ב- מרכז מורשת מנחם בגין בירושלים. בדברי הברכה שלהם הודו אלקנה שרלו, מנחה התוכנית ונועה פרבר מנהלת התוכנית, לחברי הקבוצה על הזכות להוביל את התוכנית יחד איתם והדגישו את התקווה והרצון שיצילחו לחזור למרחבי העשייה וההשפעה שלהם עם מטען השראתי, ערכי ומעשי יותר.

שתפו את הפוסט

עוד מאמרים במגזין קולות

הישארו מעודכנים!

הירשמו לניוזלטר שלנו ונעדכן אתכם כשאנחנו מעלים פוסט חדש

על הקורסים שלנו שמעת?

אנחנו מציעים מגוון תוכניות למוסדות שלטון, ארגונים ולקהל הרחב