פתיחת מחזור 26 של תוכנית עמיתים

"אַל תֹּאמַר לִכְשֶׁאֶפָּנֶה אֶשְׁנֶה, שֶׁמָּא לֹא תִּפָּנֶה" (משנה אבות ב ד)
=================================
בשעה טובה נפתח מחזור 26 של תוכנית עמיתים לחברה הישראלית.
15 עמיתות ועמיתים ממרחבי העשייה החברתית בישראל יצאו למסע לימוד משותף, שבעיקרו אמור לחבר בין הלימוד המשותף והאישי של כל אחת ואחד מהם לבין העשייה היומיומית התובענית שלהם למען חברה ישראלית טובה וערכית יותר.
השנה הוספנו שני מרכיבים משמעותיים לתוכנית: ייזום, תכנון והובלה של מיזם חברתי ותהליך לימוד משותף של חברותא מקצועית לטובת הובלת המיזם יחד עם בוגרי תוכניות של ארגון קולות.
בדברי הברכה שלו הודה מנכ"ל קולות, שלמה ווייניש לחברות וחברי הקבוצה על ההחלטה לקחת אחריות על עיצוב פני החברה הישראלית ועל ההחלטה לבחור בקולות כאכסניה לשם כך ואיחל שיחד נצליח להתחבר לשורשים המזינים של תרבות ישראל ונהיה "כְּעֵץ שָׁתוּל עַל פַּלְגֵי מָיִם אֲשֶׁר פִּרְיוֹ יִתֵּן בְּעִתּוֹ וְעָלֵהוּ לֹא יִבּוֹל וְכֹל אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה יַצְלִיחַ" (תהילים, א ג).
מנהל בית המדרש של קולות ליאון וינר דאו הודה לנועה פרבר מנהלת התוכנית ואלקנה שרלו מנחה התוכנית, על ההתמדה והנחישות בארגון התוכנית והבאתה לידי מימוש מעשי, בעיקר לנוכח אתגרי השעה, וסיים בציטוט של הלל הזקן- "אַל תֹּאמַר לִכְשֶׁאֶפָּנֶה אֶשְׁנֶה, שֶׁמָּא לֹא תִּפָּנֶה" (משנה אבות ב ד)

שתפו את הפוסט

עוד מאמרים במגזין קולות

הישארו מעודכנים!

הירשמו לניוזלטר שלנו ונעדכן אתכם כשאנחנו מעלים פוסט חדש

על הקורסים שלנו שמעת?

אנחנו מציעים מגוון תוכניות למוסדות שלטון, ארגונים ולקהל הרחב